print
Anunț cu privire la prelungirea termenului de depunere a dosarelor pentru ocuparea prin concurs a funcţiei publice vacante de specialist principal în cadrul serviciului Contabilitate al Direcţiei generale comerţ, alimentaţie publică şi prestări servicii
22.11.2017 16:28
861 Accesări

 

APROBAT:

_________________________

Marcel Zambițchi

Șef interimar al Direcției generale comerț,

alimentație publică și prestări servicii

„___" noiembrie 2017

 

A N U N Ţ 

                                      

DIRECŢIA  GENERALĂ COMERŢ,  ALIMENTAŢIE  PUBLICĂ  ŞI  PRESTĂRI  SERVICII

(mun. Chişinău, şos. Hînceşti, 53 „a")

 

 

  

anunță prelungirea termenului de depunere a dosarelor pentru  ocuparea prin concurs a funcţiei publice  vacante de specialist principal  în cadrul  serviciului Contabilitate al Direcţiei generale comerţ, alimentaţie publică şi prestări servicii

 

 

         În conformitate cu „Regulamentul cu privire la ocuparea  funcţiei publice   prin concurs", aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, Direcţia generală comerţ, alimentaţie publică şi prestări servicii anunţă  prelungirea datei-limită de depunere a dosarelor la concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal  în cadrul serviciului Contabilitate până la data de 20.12.2017 inclusiv.

 

 

 

 

DIRECŢIA  GENERALĂ COMERŢ,  ALIMENTAŢIE  PUBLICĂ  ŞI  PRESTĂRI  SERVICII

(mun. Chişinău, şos. Hînceşti, 53 „a")

 

 

 A N U N Ţ

cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea

funcţiei publice vacante de specialist principal în serviciul Contabilitate

 în cadrul Direcţiei generale comerţ, alimentaţie publică şi prestări servicii

 

          În conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009, Direcţia generală comerţ, alimentaţie publică şi prestări servicii anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal în seviciului Contabilitate din cadrul Direcției generale.

 

Scopul general al funcţiei:

Exercitarea funcţiei în conformitate cu Legea Contabilităţii a RM nr.113-XVI din 24.04.2007,  ordinul  viceministrului  finanţelor  nr.216 din 28.12.2015  „Cu privire la aprobarea Planului de conturi  în sistemul bugetar  și a Normelor metodologice privind evidenţa contabilă și raportarea în sistemul bugetar".

 

 Sarcinile de bază:

Organizarea evidenţei contabile, respectarea disciplinei financiare, perfectarea devizelor de cheltuieli şi îndeplinirea lor în limitele stabilite.

 

Condiţiile de bază pentru candidaţii la ocuparea funcţiei vacante:

a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;

b) posedă limba de stat; 

c) are capacitate deplină de exerciţiu;

d) nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;

f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;

g) în ultimii 3 ani, nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) din Legea nr. 158 din 23.12.2008 sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;

h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;

i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.

 

           Cerinţe specifice:

Studii: superioare în domeniul contabilității.

Vechime în muncă:  cel puţin 3 ani.   

 

Cunoaşterea:

  • legislaţiei în vigoare în domeniul contabilității;  
  • lucrului la calculator (Windows, Excel, Word, Inernet); 
  • unei limbi de circulaţie internaţională de preferinţă (foarte bine).

Atitudini: responsabilitate, spirit de iniţiativă, spirit de echipă, punctualitate, lucru independent şi în echipă, autoperfecţionare şi valorificare a experienţei dobândite, tendinţă către dezvoltare profesională continuă. 

 

LISTA  DOCUMENTELOR  NECESARE  CE  URMEAZĂ  A  FI PREZENTATE:

a)    formular de participare (se anexează);

b)    copia buletinului de identitate;

c)    copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;

d)    copia carnetului de muncă;

e)    cazier juridic;

f)     documentele care atestă prestarea voluntariatului - în cazul în care candidatul consideră necesar. 

 

 

Notă:  

- Copiile documentelor nominalizate  prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele  în original, pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs.

- Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia de proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul personal de concurs cu originalul cazierului   juridic şi certificatului medical în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data  în care a fost  declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.

 

TERMENUL  DE  DEPUNERE  A  DOCUMENTELOR:

Termenul limită de depunere a documentelor pentru participare la concurs, care va include proba scrisă şi interviul  până la 20 decembrie  2017.

 

Depunerea documentelor de participare la concurs şi desfăşurarea concursului  vor avea loc la sediul Direcţiei generale comerţ, alimentaţie publică şi prestări servicii (mun. Chişinău, şos.Hînceşti, 53 „a"), bir. 6, telefon de contact 022-22-69-39 sau 022-21-21-62, Serviciul resurse umane sau la adresa electronică:  dc@pmc.md.                                                                                             

 

 

B I B L I O G R A F I E:

  1. Constituţia Republicii Moldova;
  2. Legea nr. 158-XVI  din 4 iulie 2008 „Cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
  3. Legea nr. 25 -XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită al funcţionarului public;
  4. Legea nr. 436-XVI din 28.12.2006 „Privind administraţia publică locală";
  5. Legea Republicii Moldova nr. 231 din 23.09.2010 „Cu privire la comerţul interior";
  6. Legea Contabilităţii a RM nr.113-XVI din 24.04.2007;
  7. Legea nr. 48 din   22.03.2012  "Privind sistemul de salarizare a funcţionarilor publici";
  8. Hotărîrea Guvernului nr. 331  din 28.05.2012 "Privind salarizarea funcţionarilor publici;
  9.  Legea nr. 355  din 23.12.2005 cu privire la sistemul de salarizare în sectorul bugetar"; 
  10. Hotărîrea Guvernului nr. 108 din 03.02.2005 "Privind aprobarea Regulamentului cu privire la condițiile de stabilire, modul de calcul și de plată a îndemnizațiilor pentru incapacitatea temporară de muncă";
  11. Ordinul  viceministrului  finanţelor  nr. 216 din 28.12.2015  „Cu privire la aprobarea Planului de conturi  în sistemul bugetar  și a Normelor metodologice privind evidenţa contabilă și raportarea în sistemul bugetar".

formular_de_participare.doc

 

 

Anticamera +373-22-22-61-64
Fax +373-22-22-61-64
Email : dc@pmc.md
Copyright © 2024 Direcția generala economie, comerț și turism Toate drepturile rezervate.