APROBAT:
_________________________
Marcel Zambițchi
Șef interimar al Direcției generale comerț,
alimentație publică și prestări servicii
„___" noiembrie 2017
A N U N Ţ
DIRECŢIA GENERALĂ COMERŢ, ALIMENTAŢIE PUBLICĂ ŞI PRESTĂRI SERVICII
(mun. Chişinău, şos. Hînceşti, 53 „a")
anunță prelungirea termenului de depunere a dosarelor pentru ocuparea prin concurs a funcţiei publice vacante de specialist principal în cadrul serviciului Contabilitate al Direcţiei generale comerţ, alimentaţie publică şi prestări servicii
În conformitate cu „Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice prin concurs", aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, Direcţia generală comerţ, alimentaţie publică şi prestări servicii anunţă prelungirea datei-limită de depunere a dosarelor la concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal în cadrul serviciului Contabilitate până la data de 20.12.2017 inclusiv.
DIRECŢIA GENERALĂ COMERŢ, ALIMENTAŢIE PUBLICĂ ŞI PRESTĂRI SERVICII
(mun. Chişinău, şos. Hînceşti, 53 „a")
A N U N Ţ
cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea
funcţiei publice vacante de specialist principal în serviciul Contabilitate
în cadrul Direcţiei generale comerţ, alimentaţie publică şi prestări servicii
În conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009, Direcţia generală comerţ, alimentaţie publică şi prestări servicii anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal în seviciului Contabilitate din cadrul Direcției generale.
Scopul general al funcţiei:
Exercitarea funcţiei în conformitate cu Legea Contabilităţii a RM nr.113-XVI din 24.04.2007, ordinul viceministrului finanţelor nr.216 din 28.12.2015 „Cu privire la aprobarea Planului de conturi în sistemul bugetar și a Normelor metodologice privind evidenţa contabilă și raportarea în sistemul bugetar".
Sarcinile de bază:
Organizarea evidenţei contabile, respectarea disciplinei financiare, perfectarea devizelor de cheltuieli şi îndeplinirea lor în limitele stabilite.
Condiţiile de bază pentru candidaţii la ocuparea funcţiei vacante:
a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;
b) posedă limba de stat;
c) are capacitate deplină de exerciţiu;
d) nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
g) în ultimii 3 ani, nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) din Legea nr. 158 din 23.12.2008 sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
Cerinţe specifice:
Studii: superioare în domeniul contabilității.
Vechime în muncă: cel puţin 3 ani.
Cunoaşterea:
- legislaţiei în vigoare în domeniul contabilității;
- lucrului la calculator (Windows, Excel, Word, Inernet);
- unei limbi de circulaţie internaţională de preferinţă (foarte bine).
Atitudini: responsabilitate, spirit de iniţiativă, spirit de echipă, punctualitate, lucru independent şi în echipă, autoperfecţionare şi valorificare a experienţei dobândite, tendinţă către dezvoltare profesională continuă.
LISTA DOCUMENTELOR NECESARE CE URMEAZĂ A FI PREZENTATE:
a) formular de participare (se anexează);
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
d) copia carnetului de muncă;
e) cazier juridic;
f) documentele care atestă prestarea voluntariatului - în cazul în care candidatul consideră necesar.
Notă:
- Copiile documentelor nominalizate prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele în original, pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs.
- Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia de proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul personal de concurs cu originalul cazierului juridic şi certificatului medical în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data în care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
TERMENUL DE DEPUNERE A DOCUMENTELOR:
Termenul limită de depunere a documentelor pentru participare la concurs, care va include proba scrisă şi interviul până la 20 decembrie 2017.
Depunerea documentelor de participare la concurs şi desfăşurarea concursului vor avea loc la sediul Direcţiei generale comerţ, alimentaţie publică şi prestări servicii (mun. Chişinău, şos.Hînceşti, 53 „a"), bir. 6, telefon de contact 022-22-69-39 sau 022-21-21-62, Serviciul resurse umane sau la adresa electronică: dc@pmc.md.
B I B L I O G R A F I E:
- Constituţia Republicii Moldova;
- Legea nr. 158-XVI din 4 iulie 2008 „Cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr. 25 -XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită al funcţionarului public;
- Legea nr. 436-XVI din 28.12.2006 „Privind administraţia publică locală";
- Legea Republicii Moldova nr. 231 din 23.09.2010 „Cu privire la comerţul interior";
- Legea Contabilităţii a RM nr.113-XVI din 24.04.2007;
- Legea nr. 48 din 22.03.2012 "Privind sistemul de salarizare a funcţionarilor publici";
- Hotărîrea Guvernului nr. 331 din 28.05.2012 "Privind salarizarea funcţionarilor publici;
- Legea nr. 355 din 23.12.2005 cu privire la sistemul de salarizare în sectorul bugetar";
- Hotărîrea Guvernului nr. 108 din 03.02.2005 "Privind aprobarea Regulamentului cu privire la condițiile de stabilire, modul de calcul și de plată a îndemnizațiilor pentru incapacitatea temporară de muncă";
- Ordinul viceministrului finanţelor nr. 216 din 28.12.2015 „Cu privire la aprobarea Planului de conturi în sistemul bugetar și a Normelor metodologice privind evidenţa contabilă și raportarea în sistemul bugetar".