|
Prima » Posturi vacante » A N U N Ţ
cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea
funcţiei publice vacante de specialist principal în secția Reglementarea activității unităților comerciale în cadrul Direcţiei generale comerţ, alimentaţie publică şi prestări servicii
În conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009, Direcţia generală comerţ, alimentaţie publică şi prestări servicii anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal în cadrul secției Reglementarea activității unităților comerciale din cadrul Direcției generale.
Scopul general al funcţiei: Reglementarea şi coordonarea activităţii unităţilor comerciale din municipiul Chişinău asupra respectării legislației și actelor normative în vigoare ce țin de domeniul comerţului. Elaborarea proiectelor de acte normative în vederea perfecționării legislației în domeniul comerțului, programelor și strategiilor de dezvoltare a comerțului.
Sarcinile de bază: 1. Verificarea datelor indicate în notificările privind inițierea activitții de comerț și corespunderea unităților comerciale tipului, specificului și inscripțiile de pe firma unității comerciale. 2. Întocmirea notelor informative, elaborarea proiectelor dispoziţiilor primarului general/ viceprimarului privind chestiuni ce țin de domeniul comerțului. 3. Examinarea demersurilor organizaţiilor, petiţiilor cetăţenilor ce ţin de încălcarea regulilor de comerţ şi programului de lucru stabilit. 4. Acordarea asistenței metodice în soluționarea diverselor chestiuni ce țin de domeniul comerțului. 5. Elaborarea proiectelor de acte normative în vederea perfecționării legislației în domeniul comerțului. 6. Elaborarea proiectelor, programelor și strategiilor de dezvoltare a comerțului. 7. Pregăteşte informaţii în limitele competenţei sale.
Condiţiile de bază pentru candidaţii la ocuparea funcţiei vacante: a) deţine cetăţenia Republicii Moldova; b) posedă limba de stat; c) are capacitate deplină de exerciţiu; d) nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă; f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă; g) în ultimii 3 ani, nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) din Legea nr. 158 din 23.12.2008 sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare; h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie; i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
Cerinţe specifice: Studii: superioare în domeniul merceologiei, comerţului, marketingului, managementului sau economiei absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalente. Vechime în muncă: cel puţin 3 ani în domeniul comerţului şi cel puţin 1 an în serviciul public.
Cunoaşterea:
Atitudini: responsabilitate, spirit de iniţiativă, spirit de echipă, punctualitate, lucru independent şi în echipă, autoperfecţionare şi valorificare a experienţei dobândite, tendinţă către dezvoltare profesională continuă.
LISTA DOCUMENTELOR NECESARE CE URMEAZĂ A FI PREZENTATE: a) formular de participare (se anexează); b) copia buletinului de identitate; c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare; d) copia carnetului de muncă; e) cazier juridic; f) documentele care atestă prestarea voluntariatului - în cazul în care candidatul consideră necesar.
Notă: - Copiile documentelor nominalizate prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele în original, pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs. - Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia de proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul personal de concurs cu originalul cazierului juridic şi certificatului medical în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data în care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
TERMENUL DE DEPUNERE A DOCUMENTELOR: Termenul limită de depunere a documentelor pentru participare la concurs, care va include proba scrisă şi interviul până la 31 mai 2017.
Depunerea documentelor de participare la concurs şi desfăşurarea concursului vor avea loc la sediul Direcţiei generale comerţ, alimentaţie publică şi prestări servicii (mun. Chişinău, şos.Hînceşti, 53 „a"), bir. 6, telefon de contact 22-69-39, Serviciul resurse umane sau la adresa electronică: dc@pmc.md.
B I B L I O G R A F I E:
|